timotion (2)CeFACITeFACE! este un proiect al comunității timișorene deoarece participanții evenimentelor noastre sunt tineri, dar și pentru că prin acest proiect creăm acel cadru în Timișoara prin care persoane entuziaste și profesioniste în ceea ce fac au posibilitatea să împărtășească tinerilor povestea lor!

Crezul nostru este ce faci te face, te zidește ca persoană cu valori și principii care te călăuzesc tot restul vieții, acestea formându-se în perioada tinereții.

Deoarece ne dorim ca oportunitățile de dezvoltare personală pentru tineri să crească în rândul comunității timișorene vă invităm să ne fiți aproape prin Campania TIMOTION 2020 CeFACITeFACE.

Proiectul CeFACITeFACE care a fost înaintat la TIMOTION 2020 este prezentat pe larg în cele ce urmează.

REZUMATUL PROIECTULUI
Crezul nostru este „Ce FACI Te FACE”: valorile și principiile deprinse în tinerețe te zidesc ca persoană și te călăuzesc tot restul vieții.
Proiectul Ce FACI Te FACE! creează un cadru educațional non-formal în care tinerii de 18-24 ani participă la activități de dezvoltare personală, se întâlnesc cu persoane pasionate de ceea ce fac, respectiv se implică în comunitate prin proiecte de voluntariat.
Proiectul de față dorește continuarea ediției pilot Ce FACI Te FACE! (mar.2019-febr.2020) care a fost un real succes (https://cefaciteface.ro/testimoniale/) în rândul a peste 450 de tineri (față de targetul 250).
Suntem o echipă de specialiști și antreprenori în educație, entuziaști și dedicați, ce valorifică experiențe relevante (https://cefaciteface.ro/despre-noi/).
Obiectivul nostru este ca, până la finalul lunii ianuarie 2021, să încurajăm și să stimulăm 600 de tineri din județul Timiș, 20% din aceștia fiind defavorizați social, financiar sau cu dizabilități, să deprindă abilități de viață* iar 200 dintre ei își vor realiza chiar planul de carieră. Tinerii vor dezvolta sentimentul de apartenență la grup legând prietenii valoroase, cunoscând mentori care să-i îndrume ulterior, stabilindu-și prioritățile din viață și implicându-se în proiecte în folosul comunității.
Avem convingerea că prin cele 2 proiecte (pilot+extindere) prezența în Timișoara acestor 1000 de tineri cu atitudine responsabilă, implicați social și civic va avea un impact major în comunitate.                                                                                                                                       
Prin proiect lansăm și o invitație deschisă tuturor celor ce vor și pot să-și împărtășacă experiențele, pasiunile și expertiza pentru a îndruma și mentora acești tineri minunați din cetatea Timișoarei.
Evenimentele noastre sunt postate pe facebook și site, putând fi monitorizate și/sau multiplicate și în alte comunități de tineri din județ sau din țară.
Dacă rezonați cu noi, vă invităm să ne sprijiniți!

*Abilități de viață: autonomie şi responsabilitate, capacitate de decizie și inițiativă, capacitatea de a face faţă schimbării, situaţiilor complexe şi neprevăzute, să fie deschiși să învețe tot timpul…inclusiv când sunt adulți, atitudine pro-activă și critică, de relaţionare şi comunicare deschisă, sinceră, cooperantă, receptivă, empatică, capacitate de autogospodărire.

DURATA PROIECTULUI10 luni (aprilie 2020-ianuarie 2021)

CINE SUNTEM?
Suntem un o echipă specialiști și antreprenori în educație (https://cefaciteface.ro/despre-noi/) care crează un cadru non-formal, de descoperire și dezvoltare personală, ca alternativă de petrecere a timpului liber, în care tinerii cu vârsta cuprinsă între 14 și 24 de ani să-și exploreze și implementeze propriile proiecte și interese cu sprijin competent.
Crezul nostru este: ce faci te face, te zidește ca persoană cu valori și principii care te călăuzesc tot restul vieții, acestea formându-se în perioada tinereții.
Suntem entuziaști și dedicați acestui proiect, valorificăm experiențe relevante din ultimii 10 ani din cetatea Timișoarei cu privire la acest tip de proiecte.

CE FACEM?
Din martie 2019 Ce FACI, Te FACE! e un LOC în care TINERII pot
… să viseze, să își descopere vocația
– să-și facă planuri
… să experimenteze, să pună în practică idei, să propună și realizeze propriile proiecte
… să învețe altfel și altceva față de programul de dimineață al școlii
… să împărtășească vorbind deschis, fiind ascultat dar și ascultând
… să se împrietenească cu oameni pasionați din diverse domenii, cu idei, cărți, muzică, filme, afaceri
…să devină, participând la ateliere și activități care îi pasionează
CONCRET în perioada martie – noiembrie 2019 peste 450 de tineri din Timișoara au participat la 3 programe de formare pe următoarele teme: marketing, consiliere în carieră, implicarea în comunitate prin metoda proiectului, la 8 Cafeneaua tinerilor*, la 17 LOC de spus* – întâlniri de peer counseling, peste 135 de ședințe de consiliere individuală și în carieră, la 3 excursii și 1 tabără. (https://cefaciteface.ro/category/evenimente/evenimente-derulate/).
* “Cafeneaua tinerilor” este un eveniment susținut de una sau mai multe persoane, pasionate într-un domeniu, cu experiența personală și profesională și cu dorința de a o împărtăși tinerilor.
* „LOC de spus” sunt întâlniri de peer counseling coordonate de psihoterapeuți care contribuie la crearea de rețele și grupuri de suport între tineri, autocunoaștere și dezvoltare personală.

 
PE CE NE BAZĂM?
Ce FACI, Te FACE! este susținut încă din faza pilot de Fundația Alber, Asociația Enable Timișoara, Asociația Firește și partenerii lor: CJRAE–Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Timiș, OSUT–Organizația Studenților din Universitatea de Vest Timișoara, Consiliul Județean al Elevilor, Centrul de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Timis, Fundația Economică Timisiensis (Mindshub), Universitatea de Vest-Facultatea de Sociologie-Psihologie și Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor, Colegiul Pedagogic „Carmen Sylva”, Colegiul Național Bănățean, Liceul “Grigore Moisil” Timișoara, Colegiul Economic “Francesco Saverio Nitti” Timișoara, Liceul Teologic Ortodox „Sfântul Antim Ivireanul”, Liceul Teoretic „David Voniga” Giroc, Școala Gimnazială Nr.12 Timișoara, Școala Gimnazială Nr.21 Timișoara, Școala Gimnazială Dumbrăvița, Lasting Group, Printopia, IHM Total Consult.
Parteneri media: TVR Timișoara, Kiss FM, Radio Timișoara, TV UVT, TION, Timișoreni, Oficial media și Știri pentru copii.
 

  1. DESCRIEREA DETALIATĂ A PROIECTULUI

3.1 De ce este nevoie de acest proiect?
Crezul nostru este: ce faci te face, te zidește ca persoană cu valori și principii care te călăuzesc tot restul vieții, acestea formându-se în perioada tinereții.
Tinerii au nevoie să aparțină unui grup, să facă parte dintr-o comunitate sănătoasă cu principii și valori deoarece prin ceea ce asimilează ei în adolescență, în perioada în care capacitatea de învățare este la cote maxime vor ajunge să cultive în restul vieții, dar și în familiile și grupurile lor de prieteni. Apoi, tinerii au nevoie de modele autentice, au nevoie să se descopere și să se dezvolte personal. Învățarea non-formală are un impact mai mare asupra dezvoltării competențelor sociale și emoționale ale tinerilor. Timpul lor liber riscă să fie petrecut în anturaje nesănătoase, pe ecrane sau consumul de substanțe. Noi propunem ca acest timp liber să fie investit în activități în activități care să contribuie la formarea lor echilibrată și solidă ca viitori adulți într-un cadru non-formal de descoperire și dezvoltare personală în care să poată să-și valorifice talentul și capacitatea intelectuală, dar și să învețe făcând anumite lucruri prin implicarea în proiecte de voluntariat.
În societatea de azi, există o tendință ca noile generații să nu aibă o gândire critică si să nu fie educați să analizeze ce vine spre ei astfel încât să poată să fie manipulați prin canalele de informare. De aceea, ne dorim să formăm tineri cu capacitate de argumentare, să-i expunem la situații de viață în care să-și problematizeze și argumenteze deciziile. De asemenea, avem în vedere implicarea în activități de voluntariat, astfel tinerii concep și dezvoltă împreună proiecte și acțiuni, făcându-i astfel să stabilească reguli în cadrul grupurilor, pe care să le respecte, să-și mărească capacitatea de colaborare și cooperare, dar și empatia, să se supună unui scop comun alături de alți tineri în folosul comunității.
 
Toate aceste aspecte le-am adresat în cadrul primei ediții a proiectului CeFACITeFACE! (martie 2019-februarie 2020) cu succes. Din feedback-urile participanților surprindem doar câteva din ele (https://cefaciteface.ro/testimoniale/):
“M-am simţit foarte bine, ca de fiecare dată, mulţumesc pentru tot! Am ajuns să iubesc zilele de marţi, doar datorită acestui atelier :).” (LOC de spus)
“Sunt de părere că acest efort va da roade. Este uşor de înţeles ce trebuie să facem; îmi place că este totul interactiv. Nu regret deloc că am vrut să fac parte din acest proiect.” (LOC de spus)
“O experienţă interesantă. E bine să existe asemenea prezentări care să ne arate nouă tinerilor ceea ce nu e bine sau chiar ne distruge.” (Cafeneaua tinerilor-Prizonier în lumea dependenței)
Mulțumesc pentru oportunitatea de a vă cunoaște. Îmi place extrem de mult că ne încurajați să visăm și că încercați să ne ajutați în legătură cu ce traseu dorim să urmăm în viață. Mulțumim pentru tot” (Curs “Ce meserie mi se potrivește?”)
“Tema întâlnirii de astăzi mi-a plăcut foarte mult. Pot spune că aici avem şansa să creăm propriul nostru proiect şi să ne dezvoltăm propriile idei.” (Curs “ActivEu, implicarea mea în comunitate”)

 

3.2 CE VOM FACE PENTRU CA PROIECTUL SĂ FIE UN SUCCES? (În textul descrierii vă rugăm să includeți și răspunsurile la următoarele întrebări: Ce se întâmplă. Cine participă. Unde. Când. Cu ce resurse.)
 
Deoarece prima etapă a proiectului este foarte bine primită în rândul celor peste 450 de tineri (targetul nostru fiind de 250 de tineri până în febr.2020) dorim să extindem produsele educaționale în cadrul acestui proiect la un număr mai mare de tineri din Timiș. Mai jos sunt menționate obiectivele, activitățile și resursele necesare.

 

OBIECTIVE:

  1. Crearea unei comunități active pentru Campania TIMOTION 2020.
  2. Stimularea dezvoltării unor abilități de viață la 600 de tineri (14 și 24 ani) din jud. Timiș.
  3. Stimularea voluntariatului la 250 de tineri (14 și 24 ani), respectiv 80 de cadre didactice până la sfârșitul proiectului.

 
GRUPUL ȚINTĂ: 600 de tineri cu vârsta cuprinsă între 14-24 ani, din care 20% din tineri sunt cu dizabilități sau defavorizați (social sau financiar).
BENEFICIARI INDIRECȚI: unitățile școlare unde studiază tinerii, familiile și viitoarele familii ale tinerilor, firmele care doresc să-și formeze viitori profesioniști, comunitatea în general.

 

ACTIVITĂȚI:
Ob.1 Crearea unei comunități active pentru Campania TIMOTION 2020 (dec.2019-lansarea oficială a campaniei).
1.1. Promovarea pe social media a înscrierii la TIMOTION 2020.

1.2. Realizarea unei baze de date cu potențialii campioni și alergători (valorificarea parteneriatelor existente și dezvoltarea altora noi).
 
Ob.2 Stimularea dezvoltării unor abilități de viață la 600 de tineri (14 și 24 ani) din jud. Timiș.
2.1. “LOC de spus” (peer counseling)
Această activitate contribuie la crearea de rețele și grupuri de suport între tineri, autocunoaștere și dezvoltare personală.
În fiecare lună se vor organiza 2 evenimente în Timișoara și alte 2 evenimente în unități școlare, adică: 4 evenim. x 10 luni x 15 participanți = 600 tineri.
Prin TIMOTION dorim finanțarea a 12 din 40 evenimente.
 

2.2. ”Cafeneaua tinerilor”
Acest eveniment este susținut de una sau mai multe persoane, pasionate într-un domeniu, cu experiența personală și profesională și cu dorința de a o împărtăși tinerilor.
Pe parcursul proiectului se vor organiza 6 evenimente “Cafeneaua tinerilor” în Timișoara, 5 în unități școlare, adică: 11 “Cafeneaua tinerilor” x 40 participanți = 440 tineri.
Această activitate este finanțată integral de inițiator și partenerii acestuia.

2.3. Curs “Ce meserie mi se potrivește?”
Prin acest curs se va urmări autocunoaștere abilităților, intereselor și potrivirea cu o anumită meserie, orientarea mai clară spre anumite domenii de interes și un sistem de educație.
Cursul se va organiza pentru 2 cls XI (apr.-mai 2020), 3 cls VIII și 3 cls XII (sept. 2020), adică: 8 x 25 elevi = 200 elevi participanți și 200 planuri de carieră.
Prin TIMOTION dorim finanțarea a 2 din 8 evenimente.

2.4. “Cafeneaua tinerilor CeFACITeFACE”
În cadrul acestui eveniment, tinerii beneficiari ai proiectului împărtășesc altor tineri o experiență sau idee relevantă pe care au experimentat-o pe parcursul proiectului (ian.2021).
Această activitate este finanțată integral de inițiator și partenerii acestuia.

 
Ob.3 Stimularea voluntariatului la 250 de tineri (14 și 24 ani), respectiv la 80 de cadre didactice până la sfârșitul proiectului.
3.1. Curs “ActivEu, implicarea mea în comunitate” cu 80 profesori și 250 de tineri provenind de la 10 unități școlare din jud Timiș (2 cel puțin din mediul rural) astfel încât aceștia să conceapă și să implementeze împreună cel puțin 20 proiecte până la finalul proiectului (aprilie 2020-ianuarie 2021). Aceste competențe de a implementa proiecte vor putea asigura realizarea de activități de voluntariat în cadrul unităților școlare pe termen lung.

Prin activitățile de voluntariat, tinerii concep și dezvoltă împreună proiecte și acțiuni, făcându-i astfel să stabilească reguli în cadrul grupurilor, pe care să le respecte, să-și mărească capacitatea de colaborare și cooperare, dar și empatia, să se supună unui scop comun alături de alți tineri în folosul comunității.

Prin TIMOTION dorim finanțarea a 4 din 13 cursuri.

3.2. Participarea la Timotion (https://www.timotion.ro) cu ambasadorii și beneficiarii proiectului CeFACITeFACE astfel încât să reușim implicarea a 10 de campioni și 30 alergători în campania de strângere de fonduri pentru sustenabilitatea proiectului (pe toată durata campaniei TIMOTION).

La aceste activități se adaugă:

  1. Managementul, monitorizarea și evaluarea proiectului (aprilie 2020-ianuarie 2021).
  2. Promovarea proiectului (aprilie 2020-ianuarie 2021).
  3. Actualizarea planului de sustenabilitate a proiectului (noiembrie 2020-ianuarie 2021).

RESURSELE alocate sunt descrise la pct. 3.5.Alte organizații, instituții, grupuri care ne vor sprijini în proiect, respectiv la capitolul 4.Bugetul.

Suma solicitată prin campania TIMOTION reprezintă 23,53% din valoarea proiectului.

3.3 CE REZULTATE PROMITEM?

REZULTATE LA NIVELUL GRUPULUI ȚINTĂ:

  • 600 de tineri participanți la “LOC de spus” (peer counseling-vezi descrierea la pct. 3.2.)
  • 400 de tineri participanți la “Cafeneaua tinerilor” (vezi descrierea la pct. 3.2.)
  • 200 de planuri de carieră
  • 40 evenimente “LOC de spus”
  • 11 evenimente “Cafeneaua tinerilor”
  • 1 eveniment “Cafeneaua tinerilor CeFACITeFACE” (vezi descrierea la pct. 3.2.)
  • 80 profesori și 250 de tineri pregătiți în conceperea și implementarea de proiecte educaționale
  • 10 uniți școlare (preuniversitare și universitare) care dezvoltă și implementează 20 de proiecte cu sprijinul tinerilor și profesorilor pregătiți
  • participanții evenimentelor CeFACITeFACE vor exersa capacitate de argumentare și gândire critică, sentimentul de apartenență la grup, își vor petrece timpul liber în mod constructiv poate legând prietenii valoroase, cunoscând mentori care să-i îndrume ulterior, stabilindu-și prioritățile din viață, implicându-se în proiecte în folosul comunității, ferindu-i astfel inclusiv de anturaje nesănătoase, consumul de alcool, droguri sau substanțe etno-botanice.
  • prin implicarea în activitățile de voluntariat, tinerii concep și dezvoltă împreună proiecte și acțiuni, făcându-i astfel să stabilească reguli în cadrul grupurilor, pe care să le respecte, să-și mărească capacitatea de colaborare și cooperare, dar și empatia, să se supună unui scop comun alături de alți tineri în folosul comunității.                                                     

REZULTATE LA NIVELUL BENEFICIARILOR INDIRECȚI (familiile beneficiarilor, firme partenere, școlile din care tinerii fac parte, comunitatea, etc):

  • membrii instituțiilor/organizațiilor partenere vor avea posibilitatea să multiplice proiectul și să colaboreze în cadrul altor proiecte
  • “mentori” mai mult sau mai puțin cunoscuți din cetatea Timișoarei care au experiențe, expertize și pasiuni vor fi valorificați și promovați în cadrul evenimentelor de tip “Cafeneaua tinerilor”
  • resurse atrase din comunitate prin proiectele implementate de unitățile școlare
  • implicarea familiei, colegilor, prietenilor la TIMOTION și la evenimentele proiectului
  • colaborare cu ONG/grupuri finanțate de TIMOTION (inclusiv cu cei din anii anteriori) pentru a dezvolta parteneriate în vederea promovării oportunităților de voluntariat în rândul tinerilor beneficiari ai proiectului.

CUM MĂSURĂM:

  • număr de evenimente postate pe site, facebook și Instagram
  • număr de apariții în mass-media
  • număr de participanți la evenimente
  • număr de mentori
  • număr de proiecte implementate
  • număr de voluntari implicați la ONG/grupuri finanțate de TIMOTION
  • valoarea resurselor atrase prin proiecte
  • review-uri pe facebook, la evenimente, pe site.
  • formulare de evaluare a satisfacției participării la evenimente
  • prin “Cafeneaua tinerilor CeFACITeFACE” tinerii beneficiari vor avea șansa să le transmită altor tineri din AHA-ul lor de pe parcursul proiectului.

 
3.4 CE VA SCHIMBA ACEST PROIECT ÎN COMUNITATEA TA?
În urma implementării acestui proiect vor fi rezultate la nivelul grupului țintă și a comunității.

 
LA NIVELUL TINERILOR BENEFICIARI AI PROIECTULUI previzionam următoarele schimbări (aceste aspecte sunt desprinse și din pilotarea proiectului în perioada martie 2019-prezent):

  • creșterea autoaprecierii, a legăturilor stabile și durabile, formarea unei comunități și a susținerii în interiorul grupului
  • îmbunătățirea exprimării, argumentării și comunicarii asertive
  • creșterea capacității tinerilor de a empatiza și de a susține alți tineri cu probleme de socializare, adaptare și integrare
  • deschiderea spre a participa la activități de tipul life-long-learning a tinerilor
  • posibilitatea de a întâlni persoane care să-i inspire (modele)
  • orientarea spre joburi care să le aducă împlinire personală
  • tinerii beneficiari vor putea să fie la rândul lor viitori promotori ai dezvoltării personale în cadrul familiei, comunității lor profesionale și personale (prima experiență pot s-o aibă în cadrul “Cafeneaua tinerilor CeFACITeFACE” – vezi pct. 3.2.)
  • implicarea mai mare în proiecte de voluntariat
  • reducerea timpului alocat pe calculator/telefon/jocuri video prin faptul că aparțin unui grup sănătos și care promovează valori și principii sănătoase
  • reducerea consumului de alcool, droguri sau substante etono-botanice
  • șansa de a avea parte de experiențe personale care să-i zidească ca viitori adulți pentru că crezul nostru este: ce faci te face, te zidește ca persoană cu valori și principii care te călăuzesc tot restul vieții, acestea formându-se în perioada tinereții.

LA NIVELUL COMUNITĂȚII PROIECTULUI avem în vedere următoarele schimbări:

  • creșterea numărului de proiecte implementate (de școli) în folosul comunității
  • voluntariat în rândul tinerilor beneficiari ai proiectului în cadrul ONG/grupurilor finanțate de TIMOTION (inclusiv cu cei din anii anteriori)
  • viitoare familii ale tinerilor cu relații mai sănătoase
  • viitori angajați mai motivați deoarece acționează pe baza planului lor de carieră
  • viitori antreprenori mai educați
  • firmele partenere vor avea posibilitatea să se implice în proiecte cu componentă de responsabilitate socială.

3.5 ALTE ORGANIZAȚII, INSTITUȚII, GRUPURI CARE NE VOR SPRIJINI ÎN PROIECT. (În textul descrierii vă rugăm să includeți și răspunsurile la următoarele întrebări: Ce organizație vă sprijină, cu ce resurse, pentru cât timp, și când?)

FINANCIAR:
Fundația Alber (Urmează să înaintăm proiectul spre finanțare pentru perioada martie 2020 – februarie 2021).
Asociația Enable Timișoara
Asociația Firește

SPAȚIU, UTILITĂȚI și LOGISTICĂ:
Asociația Enable Timișoara
Asociația Firește

SPAȚIU și PROMOVARE:
CJRAE–Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Timiș, OSUT–Organizația Studenților din Universitatea de Vest Timișoara, Consiliul Județean al Elevilor, Centrul de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Timis, Fundația Economică Timisiensis (Mindshub), Universitatea de Vest-Facultatea de Sociologie-Psihologie și Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor, Centrul Cultural „Ambasada”, Colegiul Pedagogic „Carmen Sylva”, Colegiul Național Bănățean, Liceul “Grigore Moisil” Timișoara, Colegiul Economic “Francesco Saverio Nitti” Timișoara, Liceul Teologic Ortodox „Sfântul Antim Ivireanul”, Liceul Teoretic „David Voniga” Giroc, Școala Gimnazială Nr.12 Timișoara, Școala Gimnazială Nr.21 Timișoara, Școala Gimnazială Dumbrăvița, Lasting Group, Printopia, IHM Total Consult.

Parteneri media: TVR Timișoara, Kiss FM, Radio Timișoara, TV UVT, TION, Timișoreni, Oficial media și Știri pentru copii.

  
3.6 PARTICIPAREA LA TIMOTION 2020. (Prezentaţi modul în care intenţionaţi să promovaţi participarea dumneavoastră la TIMOTION 2020. Cum plănuiţi să atrageţi câți mai mulți alergători, campioni și susținători în beneficiul proiectului dumneavoastră?)

Pentru a crea un entuziasm și emulație vis-à-vis de participarea a cât mai multe persoane la TIMOTION 2020, vom acorda o mare atenție promovării evenimentului și implicării active a comunității în susținerea proiectului.
 

PROMOVAREA va avea în vedere:

  1. Promovarea prin social media:

Postarea intenției noastre de a participa la TIMOTION în perioada decembrie 2019-până la sfârșitul campaniei.
Am creat o secțiune specială pe site pentru acest eveniment: https://cefaciteface.ro/sponsori-si-parteneri/timotion/
Și pe facebook: https://www.facebook.com/255257362021817/posts/415493475998204?d=n&sfns=mo
Pe aceste canale și pe Instagram: https://www.instagram.com/cefaciteface se va derula mare parte din campania de promovare.

  1. Promovarea prin afișe postate la sediul partenerilor (unități școlare preuniversitare și universitare, FITT, OSUT, etc)
  2. Promovarea prin partenerii noștri
  3. Promovare în cadrul evenimentelor pe care le desfășurăm în perioada de pilotare a proiectului (decembrie 2019-martie 2020)
  4. Promovarea prin grupurile de email și whatsapp (peste 450 de beneficiari – proiectul pilot)
  5. Realizarea unui roll-up cu TIMOTION care să fie prezent la toate evenimentele noastre
  6. Apariții în mass-media, în baza parteneriatelor existente (TVR Timișoara, Kiss FM, Radio Timișoara, TV UVT, TION, Timișoreni, Oficial media și Știri pentru copii) și viitoare

 
IMPLICAREA efectivă la TIMOTION va avea ca etape:

  1. Desemnarea unei persoane responsabile pentru participarea cu un proiect, organizarea și desfășurarea campaniei TIMOTION.
  2. Promovarea înscrierii proiectului la TIMOTION 2020 realizat în luna decembrie pentru a atrage viitorii campioni, ambasadori, promotori și alergători în vederea creării unei baze de date cu aceștia astfel încât atunci când se lansează campania TIMOTION noi să avem o primă comunitate activată. Din acești apreciem că vom putea implica cel puțin 10 campioni.
  3. Beneficiarii proiectului din faza de pilotare sunt la această dată: 349 de tineri (244 cu vârsta între 14 și 18 ani, 105 cu vârsta între 19 și 24 ani), din aceștia considerăm că min. 30 de tineri se vor înscrie la TIMOTION.
  4. Colaborare cu ONG/grupuri finanțate de TIMOTION (inclusiv cu cei din anii anteriori) pentru a dezvolta parteneriate în vederea promovării oportunităților de voluntariat în rândul tinerilor beneficiari ai proiectului.

 3.7 INFORMAREA ȘI IMPLICAREA DONATORILOR ÎN PROIECT. (Menţionaţi în ce fel veţi informa donatorii despre utilizarea fondurilor primite şi rezultatele obţinute; ex: poze, postarea de informaţii pe pagina de Facebook TIMOTION; În proiect se pot implica voluntari din afara organizației, spre exemplu alergători de la eveniment?)
 
PARTICIPAREA donatorilor în proiect se va realiza prin:

  1. Invitarea de a participa la evenimentele proiectului (ca speaker, formator, voluntar)
  2. Invitarea de a se implica voluntar în cadrul proiectului sau punctual la evenimentele cu care rezonează
  3. Invitarea de a ne recomanda persoane resursă pentru proiect (speak-eri pentru Cafeneaua tinerilor, formatori, voluntari, etc)

 
INFORMAREA donatorilor din proiect se va realiza prin:

  1. Site-ul www.cefaciteface.ro
  2. Facebook: https://www.facebook.com/CeFaciTeFace
  3. Instagram: https://www.instagram.com/cefaciteface
  4. Canalul Youtube al proiectului: https://www.youtube.com/channel/UCsoDAJrEqkOkXs8Z7fmEW8Q/featured?view_as=subscriber
  5. Site-ul și facebook TIMOTION: https://www.timotion.ro și https://www.facebook.com/timisoarasemisca
  6. Articole în presă, având în vedere parteneriatele dezvoltate în cadrul ediției pilot a acestui proiect (vezi pct.anterior)
  7. Cafeneaua tinerilor CeFACITeFACE” (vezi descriere punctele 3.2.)
  8. Rapoarte de activitate și financiare transmise pe email donatorilor care și-au manifestat interesul

 
BUGETUL

Detaliați bugetul corelat cu activitățile descrise în proiect pe categorii bugetare (cheltuieli legate de activitățile proiectului, cheltuieli pentru achiziția de echipamente, cheltuieli pentru promovarea proiectului, cheltuieli pentru transport, resurse umane, etc.)
4.1 pe baza obiectului de strângere de fonduri prin Timotion
4.2  pe baza fondurilor proprii sau a altor surse de finanțare, dacă este cazul
* Bugetul trebuie sa includa OBLIGATORIU suma totala pentru fiecare tip de cheltuieli si COMISIONUL TIMOTION de 20%.

Bugetul este prezentat și în fișierul atașat.
 

Nr. crt. Descriere cheltuială Linie bugetară (transport,  consumabile, promovare, comision Timotion etc.) Suma
(RON, incl TVA)
Cheltuieli finanțate prin participarea la Timotion
1 Coordonare, monitorizare și raportare proiect (resursă umană) 12.096
2 Coordonare Campania Timotion (resursă umană) 3.600
3 „LOC de spus” (12 evenim. peer counseling) (resursă umană) 6.600
4 Cursuri „Ce meserie mi se potrivește?” (2 cursuri) (resursă umană) 3.600
5 Cursul „ActivEu” (4 cursuri pt conceperea și gestionarea proiectelor) (resursă umană) 5.850
6 Promovare proiect (reclamă, resursă umană) 11.640
7 Comision Timiotion 20% 8.677
TOTAL CHELTUIELI FINANȚATE PRIN TIMOTION 52.063
Cheltuieli finanțate din alte fonduri decât cele de la Timotion
8 Coordonare, monitorizare și raportare proiect (resursă umană) 39.024
9 Coordonare Campania Timotion (resursă umană) 8.400
10 „LOC de spus” (28 evenim. peer counseling) (resursă umană) 15.400
11 „Cafeneaua tinerilor” (11 evenim.) (resursă umană) 3.850
12 Echipa „Cafeneaua tinerilor CeFACITeFACE” (resursă umană) 2.100
13 Cursuri „Ce meserie mi se potrivește?”(6 cursuri) (resursă umană) 8.400
14 Cursul „ActivEu” (9 cursuri pt conceperea și gestionarea proiectelor) (resursă umană) 13.650
15 Coach implementare 20 proiecte (5 sesiuni) (resursă umană) 15.000
16 Promovare proiect (afișe, articole presă, resursă umană, reclamă plătită) 30.060
17 Administrative (consumabile, chirii, utilități) 19.800
18 Finanțare 20 proiecte de voluntariat – educaționale (depinde de natura proiectului (500 lei / proiect în medie)) 10.000
19 Protocol evenimente (protocol pt 60 evenim.) 3.500
TOTAL CHELTUIELI ALTE FONDURI 169.184
TOTAL 221.247